Рік Св. Йосафата - 2015

Рік богопосвяченого життя

Помʼяник Провінції

Управа Провінції

Монастирі Провінції

Історія ЧСВВ

Рік Св. Василія Великого

Випадкове фото з галереї


Воскресіння Христове у Вічному Місті-18
Великдень у Римі 2014 ...
Воскресіння Христове у...

Нам подобається...

Книжкові видання

Адреса Осідку Провінції

Подивитися на Яндекс.Картах

с. Малий Березний

вул. Центральна, 156

Великоберезнянський р-н.

Закарпатська обл. 89040, УКРАЇНА

Тел. (03135) 31-414

Тел./факс: (03135) 31-413

Ел. пошта: osbm.s.n@i.ua

 

Опитування

Чи подобається Вам сайт?
 

Вхід



Останні коментарі

Поділитися посиланням!

FacebookRSS Feed
Вступний курс PDF Друк e-mail
ЧЕРНЕЧЕ ФОРМУВАННЯ - Вступний курс

alt

Вступний курс до василіянського чернечого життя дає кандидатові можливість ознайомитись з особливостями чернечого життя у Чині.

Цей курс також дозволяє Чину оцінити покликання кандидата, особливо, з’ясувати, чи він морально і психічно здатний до чернечого василіянського життя, і чи в стані перейти до наступного етапу – новіціяту.

 

1. Кандидати на вступний курс

На вступний курс до василіянського чернечого життя може бути прийнятий католик будь-якого обряду, який бажає служити Богові в спосіб, властивий Василіянському Чинові, керується чесним наміром і здатний вести чернече життя у Чині.

Кандидат повинен мати повних шістнадцять років і не повинен мати перешкод, які стосуються Новіціяту.

Кандидат має пред’явити наступні документи:

1. свідоцтво про народження, про Хрищення і Миропомазання;

2. коротку автобіографію;

3. характеристику, що свідчить про добру поведінку, від власного пароха;

4. кандидат, який отримав свячення, – також відповідне свідоцтво від власного Єпископа;

5. кандидат, який є священнослужителем одної з єпархій чи семінаристом, – письмову характеристику від єпархіяльного Єпископа (для священнослужителя) чи від Ректора семінарії (для семінариста);

6. останній шкільний атестат або професійний диплом;

7. медичну довідку про фізичний і психічний стан здоров’я;

8. довідку про громадянський стан;

9. кандидат латинського обряду повинен пред’явити також попередній дозвіл від компетентного Протоігумена, за згодою його Ради.

 

2. Організація вступного курсу, його осідок і тривалість

Кандидатів на Вступний курс відбирає Протоігумен, на основі пред’явлених документів і вислухавши думку принаймні одного із своїх Радників. Те саме може робити Вчитель новиків, після того, як вислухає Настоятеля Монастиря або, якщо він сам є Настоятелем, після того, як вислухає думку своєї Ради; потім Вчитель повідомляє Протоігумена про відібраних кандидатів.

Вступний курс до василіянського чернечого життя відбувається в новіціятському Осідку, під проводом Вчителя новиків.

Вступний курс триває повний, безперервний рік.

Якщо є важливі причини, Протоігумен, за згодою Вчителя новиків або священика-провідника і порадившись зі своєю Радою, може скоротити його тривалість, але так, щоб він тривав, принаймні, дев’ять місяців.

Протоігумен, на пропозицію Вчителя новиків і порадившись зі своєю Радою, може продовжити його тривалість не більше, як ще на один рік.

 

3. Порядок проходження вступного курсу до василіянського чернечого життя

Кандидат подає письмове прохання про вступ до Чину і початок вступного курсу до василіянського чернечого життя.

Кандидат складає також окрему заяву, яка буде дійсна для державних установ, у якій засвідчить, що не буде вимагати ніякої винагороди за працю, виконану протягом вступного курсу до василіянського чернечого життя.

Кандидат повинен пройти медичне обстеження, призначене Чином.

Кандидат може вільно залишити вступний курс у будь-який момент, письмово заявляючи про своє рішення священикові-провіднику або Вчителеві новиків.

Священик-провідник або Вчитель новиків може відпустити кандидата зі вступного курсу, коли на це є слушна причина, повідомивши про це Протоігумена.

По закінченні вступного курсу кандидат проходить оцінювання Вчителем новиків з двома екзаменаторами, призначеними Протоігуменом. Якщо результат буде позитивним, то його пропонують для допущення до новіціяту.

Кандидат, який був відпущений із вступного курсу до василіянського чернечого життя або не пройшов кінцевого оцінювання, вважається відпущеним з Чину на підставі цього факту (ipso facto) та повинен покинути монастир, хіба що інакше вирішить Протоігумен за згодою своєї Ради.

 

 
@Mail.ru