Рік Св. Йосафата - 2015

Рік богопосвяченого життя

Помʼяник Провінції

Управа Провінції

Монастирі Провінції

Історія ЧСВВ

Рік Св. Василія Великого

Випадкове фото з галереї


Вознесіння Господнє в Імстичівському монастирі-18
Празник Вознесіння Гос...
Вознесіння Господнє в ...

Нам подобається...

Книжкові видання

Адреса Осідку Провінції

Подивитися на Яндекс.Картах

с. Малий Березний

вул. Центральна, 156

Великоберезнянський р-н.

Закарпатська обл. 89040, УКРАЇНА

Тел. (03135) 31-414

Тел./факс: (03135) 31-413

Ел. пошта: osbm.s.n@i.ua

 

Опитування

Чи подобається Вам сайт?
 

Вхід



Останні коментарі

Поділитися посиланням!

FacebookRSS Feed
Головна ПУБЛІКАЦІЇ РІК БОГОПОСВЯЧЕНОГО ЖИТТЯ - 2015 Герб Року богопосвяченого життя
Герб Року богопосвяченого життя PDF Друк e-mail
ПУБЛІКАЦІЇ - РІК БОГОПОСВЯЧЕНОГО ЖИТТЯ - 2015
П'ятниця, 13 лютого 2015, 20:59

 

alt

 

Логотип Року Богопосвяченого життя показує основні цінності такої форми життя і підкреслює «постійну дію Святого Духа, який упродовж віків примножує багатства, які йдуть з практики євангельських рад через численні харизми» (БЖ, 5).

В центральній частині логотипу видніється зображення голуба, утвореного з напису на арабській мові слова «мир». Це нагадує, що покликання до богопосвяченого життя має бути прикладом універсального примирення у Христі.

Голуб здіймається над мозаїкою, яка символізує гармонію елементів людських і надприродніх у формі води. Поруч розташовані три зірки як символ тринітарної любові. У свою чергу, над крилами голуба здіймається багатогранний символ глобуса, який, як часто підкреслює Папа Франциск, показує безліч культур сучасного світу.

 

СИМВОЛИ ЛОГОТИПУ

Голуб над водою

Голуб відноситься до класичної символіки, якою відображають дію Святого Духа, який є джерелом життя і який надихає до творення. Є нагадуванням про початок історії: на початку дух Божий ширяв над водами (пор. Бт. 1, 2).

Голуб, який ширяє над морем, сповненого невираженого життя, спонукає до терпеливого очікування плодів, а символи, які присутні навколо голуба, сповіщають нам про творчу та відновлюючу дію Святого Духа. Голуб також потверджує посвяту людськості Христа при хрещенні.

Голуб здіймається над мозаїкою у формі води, яка також символізує гармонію людських і надприродних елементів, за які «сам Дух заступається стогонами невимовними» (пор. Рм. 8, 26-27), згідно таємничих Божих задумів.

Серед хвиль історії, голуб також літає над водами великого потопу (пор. Бт. 8, 8-14). Особи, які посвятили своє життя Богу в ім'я Євангелія, назавжди залишаться подорожніми між людьми, живучи різноманітністю харизм і способів «як добрі домоуправителі різноманітної Божої благодаті» (І Пт. 4,10).

Три зірки

Поруч розташовані три зірки як символ: «confessio Trinitatis» – визнання Пресвятої Трійці, «signum fraternitatis» – знак братерства і «servitium caritatis» милосердного служіння. Також вони виражають взаємну і споріднену тринітарну любов, якою стараються жити щодня богопосвячені особи у світі. Три зірки також символізують три золоті зірки, якими в візантійському іконописі звеличують Марію як Пресвяту Богородицю, першу Ученицю Христа, приклад і покровительку кожної богопосвяченої особи.

Багатогранний глобус

У свою чергу, над крилами голуба здіймається багатогранний символ глобуса, який, як часто підкреслює Папа Франциск, показує безліч народів та культур сучасного світу. Подих Святого Духа його підтримує і провадить у майбуття: запрошуючи богопосвячених осіб «стати носіями Духа (pneumatophóroi), стати насправді духовними чоловіками та жінками, які здатні потайки живити історію» (БЖ, 6).

 

НАПИСИ ЛОГОТИПУ

На логотипі розміщено також написи:

«Богопосвячене життя у Церкві сьогодні» (Vita consecrata in Ecclesia hodie)

«Євангеліє, Пророцтво, Надія» (Evangelium, Prophetia, Spes).

Ці слова дають ще більшу можливість підкреслити ідентичність і горизонти, досвід та ідеали, ласки і шлях, яким пройшло богопосвячене життя і завдяки чому продовжує жити у Церкві, як Божий люд, в паломництві людей і культур до майбуття.

Evangelium (Євангеліє): вказує на те, що повинно бути основою і нормою богопосвяченого життя, тобто наслідувати Ісуса Христа так, як цьому нас навчає Євангеліє (пор. PC 2a). Перш за все як «жива пам’ятка життя і діяння Ісуса» (БЖ, 22), потім як життєва мудрість у світлі чисельних настанов запропонованих Учителем своїм учням (пор. LG, 42). Євангеліє дарує нам мудрість, яка направляє нас на правильний шлях, а також радість йти цим шляхом.

Prophetia (Пророцтво): вказує нам на пророчий характер богопосвяченого життя, яке «становить особливу форму участі у пророчій місії Христа, яку Святий Дух уділяє цілому Народові Божому» (БЖ, 84). Можна говорити також про автентичне таїнство пророцтва, яке народжується від Слова і живиться Словом Божим, прийняте і прожите за різноманітних обставин життя. Воно виявляється також у засудженні всього, що суперечить Божій волі та у віднайденні нових шляхів запровадження Євангелія до історії, в очікуванні Царства Божого.

Spes (Надія): нагадує нам про останній обов’язок християнина. Ми живемо в часи непевні, у світі, де «знаки Божої присутності часто видаються затертими» (БЖ, 85). Богопосвячене життя свідчить протягом історії, що кожна надія матиме остаточне сприйняття і перемінить очікування в «місіонерство, щоб те Царство здійснювалося вже тут і тепер» (БЖ, 27).

«Надія ж не засоромить, бо любов Бога влита в серця наші Святим Духом, що нам даний» (Рим 5,5), тому богопосвячені особи обіймають весь всесвіт і стають згадкою тринітарної любові, посередниками сопричастя та єдності.

Джерело: Книга «Дні Богоповяченого Життя», Комісія у справах монашества Івано-Франківської Архієпархії УГКЦ

Подав о. Йосафат В. Бойко, ВС

osbm.info

 

 
@Mail.ru